ÁSZF

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK – ÁSZF – VARÁZSINGA.HU

Bevezető rendelkezések

A jelen Általános szerződési feltételek célja, hogy a Varázsinga.hu / Gáti Rea (a továbbiakban: Szolgáltató) szolgáltatásaira történő jelentkezési, lemondási, részvételi szerződési feltételeket, adatkezelési elveket rögzítse. Az ÁSZF kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, a Fogyasztó a weboldal böngészésével, hírlevélre való feliratkozással és szolgáltatás igénybevételével elfogadja az ÁSZF-ben rögzítetteket.
A szolgáltató fenntartja a jogot az ÁSZF módosítására.

  • A Szolgáltató adatai
    A szolgáltató neve: Gáti rea E.V.
    Székhely: ……..
    Adószám: …….
    A Szolgáltató telephelye: ………
    E-mail cím: info@varazsinga.hu
    Telefonszám: +36 70 945 4915

Részvételi feltételek és a jelentkezés menete

A www.varazsinga.hu weboldalon a Szolgáltató kezelésein való részvételi lehetőséget értékesít.

A szolgáltatásokra minden esetben bejelentkezés szükséges, erre e-mailben, vagy telefonon keresztül van lehetőség. ( Kapcsolat )

A kezeléseken kiskorú személy csak szülői engedéllyel illetve szülővel vehet részt.

 

Kapcsolattartás

A Fogyasztókkal való kapcsolattartás az online regisztráció vagy a személyes jelentkezés során megadott e-mail címen és telefonszámon történik. A Szolgáltató nem felel a megadott telefonszám vagy e-mail cím elérhetőségéért, az e-mail szolgáltatás működéséért. A Fogyasztóval való kapcsolatfelvétel ezen okból történő meghiúsulásából eredő károkért a Szolgáltató nem felel.

Részvételi díjak és a fizetés módja

Az árak forintban értendők. A részvételi díjként a bruttó árat tüntetjük fel.

A Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy az árakat módosítsa. 

Panaszkezelés

A Fogyasztó a vásárlása során esetlegesen felmerülő panasz, reklamáció esetén a Szolgáltató alábbi elérhetőségeinek valamelyikén veheti fel a kapcsolatot a Szolgáltatóval:

E-mail-ben: info@varazsinga.hu

Postai úton: ……

Panasz benyújtása esetén javasoljuk az alábbi információ megadását:

Részletes információ és kapcsolódó körülmények a reklamáció tárgyáról, a kifogásolt eljárás jellege és részletes leírása;
a Fogyasztó kérése,
a Fogyasztó elérhetősége a panasz kezelésével kapcsolatban

Ezen információk megadása megkönnyíti és felgyorsítja a panasz kivizsgálását a Szolgáltató számára. A Szolgáltató a panaszra legkésőbb annak előterjesztésétől számított 30 naptári napon belül válaszol.