- Budapest, Hegedűs Gyula utca 15.
- +36 70 945 4915
- gatine44@gmail.com
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK – ÁSZF – VARÁZSINGA.HU
Bevezető rendelkezések
A jelen Általános szerződési feltételek célja, hogy a Varázsinga.hu / Gáti Rea (a továbbiakban: Szolgáltató) szolgáltatásaira történő jelentkezési, lemondási, részvételi szerződési feltételeket, adatkezelési elveket rögzítse. Az ÁSZF kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, a Fogyasztó a weboldal böngészésével, hírlevélre való feliratkozással és szolgáltatás igénybevételével elfogadja az ÁSZF-ben rögzítetteket.
A szolgáltató fenntartja a jogot az ÁSZF módosítására.
Részvételi feltételek és a jelentkezés menete
A www.varazsinga.hu weboldalon a Szolgáltató kezelésein való részvételi lehetőséget értékesít.
A szolgáltatásokra minden esetben bejelentkezés szükséges, erre e-mailben, vagy telefonon keresztül van lehetőség. ( Kapcsolat )
A kezeléseken kiskorú személy csak szülői engedéllyel illetve szülővel vehet részt.
Kapcsolattartás
A Fogyasztókkal való kapcsolattartás az online regisztráció vagy a személyes jelentkezés során megadott e-mail címen és telefonszámon történik. A Szolgáltató nem felel a megadott telefonszám vagy e-mail cím elérhetőségéért, az e-mail szolgáltatás működéséért. A Fogyasztóval való kapcsolatfelvétel ezen okból történő meghiúsulásából eredő károkért a Szolgáltató nem felel.
Részvételi díjak és a fizetés módja
Az árak forintban értendők. A részvételi díjként a bruttó árat tüntetjük fel.
A Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy az árakat módosítsa.
Panaszkezelés
A Fogyasztó a vásárlása során esetlegesen felmerülő panasz, reklamáció esetén a Szolgáltató alábbi elérhetőségeinek valamelyikén veheti fel a kapcsolatot a Szolgáltatóval:
E-mail-ben: info@varazsinga.hu
Postai úton: ……
Panasz benyújtása esetén javasoljuk az alábbi információ megadását:
Részletes információ és kapcsolódó körülmények a reklamáció tárgyáról, a kifogásolt eljárás jellege és részletes leírása;
a Fogyasztó kérése,
a Fogyasztó elérhetősége a panasz kezelésével kapcsolatban
Ezen információk megadása megkönnyíti és felgyorsítja a panasz kivizsgálását a Szolgáltató számára. A Szolgáltató a panaszra legkésőbb annak előterjesztésétől számított 30 naptári napon belül válaszol.